štvrtok 6. augusta 2015

Holiday in Tunisia

Ahojte moji milí!

Živá, zdravá, krásne opálená a spokojná som sa vrátila z dovolenky v Tunisku. Môžete sa pokochať fotkami, ktoré vás snáď aspoň na chvíľu prenesú na piesočnú pláž v Mahdii. Dúfam, že sa vám budú páčiť :))



prelet ponad Nemecko :))

mesto Monastir- krásne aj nepekné zároveň. Má svoje čaro, no z hľadiska čistoty... :))

Mahdia

highway to heaven



moja obľúbená fotka :))




more bolo väčšinu času čisté, príjemné, nie moc hlboké :))

:))

vyskúšala som aj let padákom- parašuting

nie som moc na fotky jedla, jedlo sa má predsa jesť a nie fotiť :)) ale musím uznať, že zemiaky robili výborné na všetky spôsoby! A koláče boli neodolateľné :))

good bye, Africa. See you next year!



Tunisko bola krajina, ktorú som kvôli konfliktom v nej prebiehajúcim nechcela navštíviť a bolo posledným bodom na zozname. No niekto to chcel inak a túto dovolenku určite ľutovať nebudem. Tunisania sa teroristov a útokov boja viac než my, turisti, a je to poznať. Policajná eskorta na ceste z letiska, ozbrojení policajti pri vstupe do hotela aj na pláž, security páni, ktorí kontrolovali každého "neplavkového" človeka na pláži.. Ľahko a jednoducho- cítila som sa bezpečne.
Hotelu by sa dalo čo-to vytknúť, no všetky negatíva prekryjú skvelé jedlá, nápoje a animátori. 
Ako sa vraví- risk je zisk a mojim ziskom bol naozaj nádherný pobyt v Mahdii. Rada navštevujem nové miesta, no tento pobyt si s potešením zopakujem aj o rok :))

Ako trávite leto vy? Boli ste už na dovolenke?

2 komentáre:

  1. Och tá pláž jedna báseň. :3 Krásne fotky aj blog. Moja dovolenka klasika chorvatsko len sme vychytali blbé pláže. A ani sme veľa nefotili. Ale aj tak to bola super dovolenka :)

    http://nicolettelear.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pláž vypadá krásně.
    Já letos absolvovala služebně i soukromně pár kratších výletů po Evropě a v dlouhá dovolená mi ještě čeká. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár!